مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-23سياسي

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران تکذیب شد


در حالی که برخی ادغام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی با اداره کل امور ایثارگران را به معنی انحلال اداره کل امور ایثارگران مطرح کرده اند مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران این موضوع را کذب دانسته و بر افزایش ارایه خدمات به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شهر، یکی از سرمایه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثارگران و شهدا هستند و تکریم خانواده این عزیزان همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

هرچند متاسفانه هستند عده ای که با اهداف مشخص و به صورت غیرواقعی تلاش می کنند تا با طرح برخی مسایل توجه به این سرمایه بزرگ را کمرنگ جلوه دهند.

به تازگی برخی از رسانه ها دست به اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی زده و تلاش کردند از شهرداری تهران چهره ای مخالف فرهنگ ایثار و شهادت ترسیم کنند.

حال آنکه مدیریت شهری همواره در این دوره تلاش کرده بیشترین خدمت رسانی را به جامعه ایثارگر داشته باشد و اتفاقا این رویکرد را برای خود اصلی فراموش نشدنی می داند.

یکی از موضوعات کذبی که این روزها در برخی از رسانه های معلوم الحال منتشر شده است مسئله انحلال اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران است مطلبی که به گفته مدیران و مسئولان سراسر خلاف واقع و کذب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران تکذیب شد

انحلال اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران تکذیب شد