مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-23سياسي

جزییات طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس


نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه طرح تشکیل وزارتخانه های «انرژی و آب و محیط زیست» با توجه به اهمیت مقوله انرژی و آب در اقتصاد ایران و عدم مدیریت متمرکز در این دو حوزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست را تشریح کرد.

هادی بیگی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، در تشریح جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست گفت: این طرح از سوی جمعی از نمایندگان تدوین و اخیراً نیز در جلسه علنی اعلام وصول شد.

وی در تشریح طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست افزود: طبق این طرح دو بخش آب و برق در وزارت نیرو جدا می شوند، در واقع حوزه آب زیرنظر وزارتخانه آب و محیط زیست قرار گرفته و حوزه برق آن نیز زیرنظر وزارت انرژی خواهد رفت.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، در همین راستا ادامه داد: تاسیس وزارت انرژی می تواند به شفافیت و انسجام حوزه نفت کمک کند که با الحاق بخش برق و انرژی های غیرفسیلی از جمله انرژی های بادی و خورشیدی به وزارت جدید، مجموعه متمرکزی در حوزه انرژی ایجاد شود.

بیگی نژاد تصریح کرد: بنابراین با توجه به اینکه این طرح چند وزارتخانه را در بر می گیرد برای بررسی آن نیاز به تشکیل کمیسیون مشترک است که این کار به زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس

جزییات طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس