مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-23سياسي

انتقاد امام جمعه لواسان از «تبعیض» در برخورد با ساخت و سازغیرمجاز


امام جمعه لواسان از تبعیض در گزارش تخلفات، صدور و اجرای حکم تخریب در خصوص تخلفات حوزه ساخت وساز و تصرف اراضی ملی و زمین های کشاورزی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در دیدار با عباس نوروزی، نخستین دادستان عمومی و انقلاب لواسانات، از مرجع قضایی خواست، با مفسدان و مافیای فساد در منطقه برخورد کند و افزود: بنده پیشنهاد دادم، لواسان پایلوت مبارزه با فساد و برخورد قاطع با متخلفان شود و در برخورد با فساد سرعت و جدیت بیشتری به کار ببندیم.

امام جمعه لواسان بهره گیری از نیروهای جوان، انقلابی و جهادی در برخورد با فساد را مهم برشمرد و تاکید کرد: متأسفانه در خصوص تخلفات حوزه ساخت وساز و تصرف اراضی ملی و زمین های کشاورزی با پدیده ناپسند تبعیض مواجه هستیم، تبعیض در گزارش تخلفات، صدور و اجرای حکم تخریب یکی از عوامل آزاردهنده در لواسانات تبعیض در گزارش تخلفات است و خانه های روستایی در حالی بر سر بومیان خراب می شود که ویلاها و کاخ های صاحبان زر و زور پابرجا مانده است .

وی خواستار بازدید میدانی دادستان لواسانات از تمام مناطق، تخلفات و ظلم هایی که صورت می گیرد، شد و گفت: این بازدید می تواند به تسلط دادستان در کار و بهبود شرایط کمک و مردم را امیدوار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه لواسان از «تبعیض» در برخورد با ساخت و سازغیرمجاز

انتقاد امام جمعه لواسان از «تبعیض» در برخورد با ساخت و سازغیرمجاز