مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-23اجتماعي

شب وفات حضرت خدیجه در کربلا/ سفره های افطاری در بین الحرمین پهن شد+ فیلم


کربلا همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) مملو از جمعیت شد و زائران با وجود شیوع کرونا در بین الحرمین و اطراف حرم ها با پهن کردن سفره های افطاری از یکدیگر پذیرایی کردند.

- حضور زائران در کربلا در شب وفات حضرت خدیجه در بین الحرمین و اطراف حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) از حوالی غروب زائران حضور یافته و سفره های افطاری در جوار حرم ها پهن کردند و در این قطعه از بهشت انگار خبری از کرونا نبود و همه در حالت عادی و حتی بدون داشتن ماسک کنار یکدیگر نشستند.

در جای جای اطراف حرم ها، عاشقان حسینی به دعا و نیایش می پرداختند و منتظر اذان مغرب و افطار شب دهم ماه رمضان بودند.

اذان مغرب در حرم امام حسین (ع) پس از اذان مغرب هر کسی هر آنچه در سفره افطار ی داشت، به دیگری تعارف می کرد تا ثوابی در افطاری زائران داشته باشد.

در هر جایی از حرم و اطراف حرم عاشقان گرد هم جمع شده بودند و پس از افطاری و نماز، به سوی ضریح حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) مشرف شدند.

در سال های گذشته در بین الحرمین به همت متولیان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سفره های افطاری پهن می شد که سال گذشته و امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا خبری از این سفره ها نیست و به جای آن مردم خودشان برای افطار در این قطعه از بهشت حضور یافته و سفره افطاری پهن می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب وفات حضرت خدیجه در کربلا/ سفره های افطاری در بین الحرمین پهن شد+ فیلم

شب وفات حضرت خدیجه در کربلا/ سفره های افطاری در بین الحرمین پهن شد+ فیلم