مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-23سياسي

آمریکا: موضع ما در قبال حماس و انتخابات فلسطین تغییری نکرده است


دولت آمریکا از واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون احتمال تعویق انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین خودداری کرد و گفت انتخابات یک مسئله داخلی است و به فلسطینیان مربوط می شود.

- دولت آمریکا از واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون احتمال تعویق انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین خودداری کرد و گفت انتخابات یک مسئله داخلی است و به فلسطینیان مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری اظهار داشت که دولت آمریکا موضع ثابتی در این زمینه اتخاذ کرده که مفاد آن این است که برگزاری انتخاباتی دموکراتیک به دولت و ملت فلسطین مربوط می شود و یک مسئله داخلی است و به ما ربطی ندارد.

با این حال، پرایس تصریح کرد که موضع آمریکا در قبال حماس همچنان ثابت مانده و تغییری نکرده و ما این جنبش را یک جنبش تروریستی می دانیم! وی همچنین بر مخالفت واشنگتن با هر اقدامی که به تلاش های صورت گرفته برای پیشبرد راه حل تشکیل دو کشور ضربه بزند، تاکید کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا اعلام کرد که به احتمال 90 درصد تعویق انتخابات در فلسطین صورت بگیرد اما محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان تا این لحظه تصمیمی در این باره نگرفته هرچند فشارها بر او از سوی برخی طرف ها هر لحظه بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: موضع ما در قبال حماس و انتخابات فلسطین تغییری نکرده است

آمریکا: موضع ما در قبال حماس و انتخابات فلسطین تغییری نکرده است