مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-23اجتماعي

توضیحات حاجی میرزایی درباره امتحانات حضوری


وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمانِ بیمار بیان کرد: طبق اولویت هایی که به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می کنند، واکسیناسیون انجام خواهد شد و ما نیز متقاضی قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، درباره واکسیناسیونِ معلمان بیمار و دانش آموزان استثنایی اظهار داشت: ما به طور کلی پیشنهاد واکسیناسیون را مطرح کرده ایم، اما باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و سپس نتیجه آن به ما اعلام شود.

حاجی میرزایی درباره شرایط واکسیناسیون برای دانش آموزان استثنایی توضیح داد: این موضوع نیز تابع ستاد مقابله با کرونا است، درباره افرادی که بیماری خاص دارند، بر اساس نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان بازه زمانی خاصی اعلام شده است؟ گفت: به هر حال وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دراین زمینه سیستم شناسایی دارند و طبق اولویت هایی که به آن ها اعلام می کنند، واکسیناسیون انجام خواهد شد و ما نیز متقاضی قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اینکه رییس آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرده، دانش آموزانی که به آموزش مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات حاجی میرزایی درباره امتحانات حضوری

توضیحات حاجی میرزایی درباره امتحانات حضوری