مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-23اجتماعي

راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا


معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی یکی از دانش آموزان این شهرستان به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی یکی از دانش آموزان این شهرستان به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا خبر داد.

سعید مکاریان نوش آبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شانزدهمین دوره المپیادهای دانش آموزی جهانی جغرافیا در دنیا با هدف معرفی اهمیت این علم برگزار می شود که سال گذشته نخستین دوره آن در ایران برگزار شد.

وی افزود: محسن نماینده نیاسر از کاشان، یاسمن خلیلی از شیراز، فاطمه حیدری از پردیس و ساینا محمدیان از خرم آباد عضو تیم ملی دانش آموزی المپیاد جغرافیای ایران هستند که در مسابقات جهانی به میزبانی ترکیه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: ایجاد انگیزه های فعال در مطالعات محیطی، مشارکت و تحقیق پیرامون موضوع جغرافیا به طوری که سبب افزایش کیفیت اطلاعات جغرافیایی دانش آموزان شود و نیز توسعه ارتباط اجتماعی جوانان بین کشورها و مشارکت و درک متقابل آنها از جمله اهداف برگزاری المپیاد جغرافی است.

وی تاکید کرد: علم جغرافیا، در مجموعه علوم بین رشته ای از جایگاه خاصی برخوردار است، زیرا رابطه بین انسان و محیط زندگی آنها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا

راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا