مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-04-22اقتصادي

ایلام، استانی بدمصرف/80 هزار نفر بر سر سفره 35 هزار نفری آب در مرکز استان


پاییز و زمستان 99 کم بارش بود و در بهار بی بارش 1400 ایلام، سروکله ی تابستان کرونایی زودتر از گذشته پیدا شد و این یعنی هشداری برای کمبود آب، هشداری که همه ما مخطب آن هستیم.

- ایسنا/ایلام پاییز و زمستان 99 کم بارش بود و در بهار بی بارش 1400 ایلام، سروکله ی تابستان کرونایی زودتر از گذشته پیدا شد و این یعنی هشداری برای کمبود آب، هشداری که همه ما مخطب آن هستیم.

دکتر نوراله تیموری ، مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام ، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی افزایش دما و احتمال ادامه گرمایش هوا و به تبع آن بالا رفتن مصرف آب در شهرها و روستاهای استان ضرورت مدیریت مصرف آب توسط شهروندان و مشترکان بیش از پیش احساس می شود.

آب نیست، همه مخاطب این هشدار هستیم وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار تمام توان عملیاتی خود را به کار گرفته است تا امر مهم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در جهت مقابله با بیماری کرونا و ادامه جریان آب شرب دچار مشکل و اخلال نشود، گفت: استمرار این روند را نیازمند همکاری تک تک هم استانی ها در مصرف صحیح و اصولی آب است و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف با قطع آب و یا حداقل کاهش فشار آب مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، استانی بدمصرف/80 هزار نفر بر سر سفره 35 هزار نفری آب در مرکز استان

ایلام، استانی بدمصرف/80 هزار نفر بر سر سفره 35 هزار نفری آب در مرکز استان