مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 00:152021-04-22اقتصادي

فعالیت گروه جهادی شهید اندرزگو در کوچه پس کوچه های شهر


در کوچه و پس کوچه های شهر بابل چند شبی است رفقای هیأتی گروه جهادی پایگاه شهید اندرزگو با کمک خیران به پخت و توزیع سحری نیازمندان مشغول هستند تا در این وضعیت بتوانند دل محرومان را شاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران ـ در ماه مبارک رمضان امسال در حالی که شاهد ادامه محدودیت های شهید اندرزگو با کمک خیران به پخت و توزیع سحری نیازمندان مشغول هستند تا در این وضعیت بتوانند دل محرومان را شاد کنند.

مسؤول پایگاه جهادی شهید اندرزگوی بابل در این باره می گوید؛ برنامه پخت 50 هزار سحری گرم که قرار است بین نیازمندان شهرستان بابل توزیع شود به همت فعالان پایگاه شهید اندرزگو بابل و همزمان با اجرای برنامه های دیگر در حال انجام است.

وی اضافه می کند؛ کار جالب دیگر که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاد تهیه کارت نان برکت بود که از چندین ماه پیش تدارکات برای اجرای این طرح آغاز شد، دوستان با تلاش به همه نانو ایی های سراسر استان سر زدند کارت کشیده شد شماره سریال کارت ها با هماهنگی با بانک های عامل استانی صادر شد تا نیازمندان با در دست داشتن کارت نان دریافت کنند و کرامت شان حفظ شود.

در ادامه سرپرست مجموعه نیکوکاری شهید اندرزگوی مازندران، با اشاره به دنبال کردن طرحی به نام طرح همدلی، بیان می کند؛ در این طرح 313 نفر کنار هم قرار گرفتند و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه جهادی شهید اندرزگو در کوچه پس کوچه های شهر

فعالیت گروه جهادی شهید اندرزگو در کوچه پس کوچه های شهر