مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-22سياسي

افزایش 16 درصدی تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی


رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی از افزایش 16 درصدی تعداد شعب انتخابات در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو  در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این استان با رویکرد پیشیگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 16درصد نسبت به دوره قبل افزایش دارد تا صف های طولانی اخذ رای با هدف حفظ سلامت مردم تشکیل نشود.

وی افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی نیز تعداد نامزدهای ثبت نام شده نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است و نزدیک 80هزار نفر در استان برای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات همکاری می کنند.

    راستگو با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: قدرت چانه زنی کشورمان در سازمان ملل و مجامع بین المللی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقویت می شود، ضمن اینکه تامین منافع ملی نیز وظیفه مشترک مردم و مسوولان است که با شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو در خرداد ماه امسال بیش از پیش میسر می شود.

    راستگو همچنین با ابراز نگرانی از احتمال افزایش فوتی های کرونایی در آذربایجان شرقی و ضرورت پرهیز از دورهمی ها، گفت: در هفته های قبل روزانه چهار تا پنج فوتی داشتیم که اکنون افزایش یافته و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی

افزایش 16 درصدی تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی