مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-04-22سياسي

تدابیر لازم برای برگزاری امن، سالم و باشکوه انتخابات اندیشیده شده است


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری امن، سالم و باشکوه انتخابات ششم شوراهای شهر و روستا و دوره سیزدهم ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری امن، سالم و باشکوه انتخابات ششم شوراهای شهر و روستا و دوره سیزدهم ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیدمحمد قلندرزهی در دیدار با شماری از فرماندهان انتظامی و پلیس پیشگیری و امنیت شهرستان خاش و بخشداران پشتکوه و ایرندگان خاش افزود: تامین امنیت انتخابات با همکاری انتظامی شهرستان به مانند سالهای گذشته انجام می شود.

وی اظهار داشت: در شرایط دشوار و حساس کنونی برگزاری پرشور و حماسی انتخابات با شرکت حداکثری مردم در این عرصه مورد توجه دست اندرکاران انتخابات است.

قلندرزهی ادامه داد: مردم روستایی بخش مرکزی خاش با استقبال گرم از مرحله ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا نشان داده اند که خود را از مدتها قبل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده کرده اند و در خردادماه 1400 حماسه ای باشکوه خلق می کنند.

بخشدار مرکزی خاش گفت: مردم مومن و انقلابی در شهرستان خاش و این بخش به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور حداکثری در انتخابات به یاوه گویی های دشمنان پاسخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای برگزاری امن، سالم و باشکوه انتخابات اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای برگزاری امن، سالم و باشکوه انتخابات اندیشیده شده است