مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-04-22سياسي

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام های بی ضابطه باشد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از استخدام ها و تبدیل وضعیت های بی ضابطه در کشور گفت: سازمان استخدامی کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار عصر پنج شنبه در نشستی با نمایندگان تشکل های جوانان استان یزد با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از سازمان استخدامی کشور را به مجلس ارائه داده ام، اظهار داشت: وضعیت استخدام ها و تبدیل وضعیت های بی ضابطه در کشور قابل قبول نیست و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از استخدام ها خلاف قانون است، عنوان کرد: بررسی ها نشان می دهد که مسئولان ستادهای انتخاباتی گذشته و متعلق به جریان سیاسی خاص در حال استخدام شدن هستند.

جوکار ادامه داد: برخی تبدیل وضعیت ها نیز که در حال انجام است بر اساس عدالت نیست و برخی افراد تبدیل وضعیت شده اصلا صلاحیت و شرایط لازم را نداشتند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: برخی دیگر نیز از حق سایر افراد استفاده کرده اند و در واقع حق آنها را ضایع کرده اند که این عادلانه نیست.

جوکار تصریح کرد: متاسفانه ویژه خواری و رانت خواری در استخدام ها و تغییر وضعیت ها به وضوح قابل مشاهده است و عده ای بدون آزمون و مصاحبه، جای جوانان متقاضی استخدام را گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام های بی ضابطه باشد

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام های بی ضابطه باشد