مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-04-22سياسي

سپاه پاسداران مظهر اعتماد به نفس ملت ایران است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خودآگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خودآگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می کرد.

وی اضافه کرد: سپاه در تمامی ماموریت ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده، کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

وی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و امام راحل (ع) جمله معروفی داشت مبنی بر این که” کاش من هم یک پاسدار بودم”، هم چنین ایشان می فرمود، تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران مظهر اعتماد به نفس ملت ایران است

سپاه پاسداران مظهر اعتماد به نفس ملت ایران است