مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-04-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پل شیشه ای و معلق خاورمیانه در کردستان


مدیرکل میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز مراحل احداث بزرگترین پل شیشه ای و معلق خاورمیانه در روستای هدف گردشگری نگل خبر داد.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پل شیشه ای و معلق خاورمیانه در روستای نگل شهرستان سنندج خبر داد و اظهار داشت: این پروژه اولین و بزرگترین طرح در حوزه گردشگری تفریحی در استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح دارای بخش های متعددی از جمله، پل معلق شیشه ای بە طول 450 متر، جامپینگ بە ارتفاع 88 متر، ایگل زیپ بە طول 450 متر،  زیپ لاین بە طول 370 متر، سوینگ و رافتینگ بەطول 4 کیلومتر است که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

گویلیان زیپ لاین را تفریحی پرهیجان عنوان کرد و افزود: این طرح دوست داران سرعت و دلهره را در ارتفاع به چالش می کشد که در صورت به بهره برداری رسیدن دومین زیپ لاین استان خواهد بود که آماده استفاده هم استانی ها و گردشگران خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از مجری این طرح که توانسته مراحل احداث طرح را آغاز کند، اظهار داشت: این طرح در قالب شرکت گردشگری پل میرخان نگل اجرا می شود و بخش های دیگری از جمله، رستوران، آلاچیق، شهربازی و 8 واحد اقامتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پل شیشه ای و معلق خاورمیانه در کردستان

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پل شیشه ای و معلق خاورمیانه در کردستان