مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-22اجتماعي

افزایش 17 درصدی پسماندهای عفونی در اصفهان با همه گیری کرونا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اعلام اینکه از زمان همه گیری کرونا تغییرات گسترده ای در میزان و نوع پسماند تولیدی بیمارستان ها ایجاد شد، - ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اعلام اینکه از زمان همه گیری کرونا تغییرات گسترده ای در میزان و نوع پسماند تولیدی بیمارستان ها ایجاد شد، گفت: به طور متوسط شاهد کاهش 15 درصدی پسماندهای عادی و افزایش 17 درصدی پسماندهای عفونی و تیز و برنده در بیمارستان های استان هستیم.

  ایرج حشمتی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت روز زمین پاک، اظهار کرد: 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی زمین پاک با شعار احیای زمین ( Restore Our Earth) و افزایش بهره وری برای توسعه پایدار نامگذاری شده است.

وی افزود: روز جهانی زمین پاک فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست بوم و زیستگاهی است که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید و توجه به آن نقش انکارناپذیری در نهادینه ساختن باور و اراده انسان برای داشتن و حفظ محیطی سالم دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید براینکه روز زمین پاک تنها یک روز نیست، بلکه یک جنبش محیط زیستی است، تصریح کرد: امسال نیز مانند هر سال در ایران همراه با سراسر دنیا این روز گرامی داشته می شود تا همگان از اهمیت زمین و موهبت های آن و گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی پسماندهای عفونی در اصفهان با همه گیری کرونا

افزایش 17 درصدی پسماندهای عفونی در اصفهان با همه گیری کرونا