مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-04-22اقتصادي

خسارت 5600 میلیاردی سرما به باغات و مزارع کردستان


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در حال ارزیابی خسارت وارده ناشی از وقوع سرمازدگی در باغات و مزارع استان هستند اعلام کرد که در اثر وقوع سرمازدگی بالغ بر 5 هزار و 600 میلیارد ریال .

- ایسنا/کردستان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در حال ارزیابی خسارت وارده ناشی از وقوع سرمازدگی در باغات و مزارع استان هستند اعلام کرد که در اثر وقوع سرمازدگی بالغ بر 5 هزار و 600 میلیارد ریال به باغات و مزارع استان خسارت وارد شده است.

خلیل فعله گری در اولین جلسه کارگروه بررسی اقتصادی بیمه محصولات کشاورزی استان اظهار کرد که در اثر افت شدید دما به دفعات متعدد طی فروردین ماه سالجاری و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، در اثر وقوع سرمازدگی بالغ بر 5 هزار و 600 میلیارد ریال به باغات و مزارع استان خسارت وارد شده است.

وی افزود که کاهش نزولات آسمانی طی سال زراعی جاری و توزیع زمانی و مکانی نامناسب بارش ها و ادامه این شرایط طی روزهای آینده موجبات وقوع خشکسالی و کاهش چشمگیر تولیدات بخش کشاورزی را رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 5600 میلیاردی سرما به باغات و مزارع کردستان

خسارت 5600 میلیاردی سرما به باغات و مزارع کردستان