مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-22سياسي

20 میلیون پرس غذا در طرح اطعام مهدوی توزیع می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در پویش ایران همدل - اطعام مهدوی امسال روی طبخ و توزیع 20 تا 30 میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در سطح کشور هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علیرضا عسگریان به مناسبت ماه مبارک رمضان و اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی  اظهارداشت: ماه داشته و مردم با شور و حرارت در گرمای بالای 60 درجه آشپزخانه ها با زبان روزه حضور و همکاری می کنند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان نیز باوجود اینکه محرومیت آن بالاست اما مردم مؤمن و سخاوتمندی دارد که در مراکز نیکوکاری و آشپزخانه ها فعال هستند و در اطعام نیازمندان مشارکت دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)  بیان کرد:  پارسال پنج میلیون پرس غذای گرم طبخ و اما امسال به فضل الهی از 11 میلیون پرس شروع و بین 20 تا 30 میلیون پرس غذا هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام 100 درصد مردمی بوده خاطرنشان کرد: کمیته امداد تنها نقش تسهیل گری دارد و مردم هستند که نقش اصلی را ایفا می کنند حتی آن پلاستیک بسته بندی را هم امداد خریداری نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون پرس غذا در طرح اطعام مهدوی توزیع می شود

20 میلیون پرس غذا در طرح اطعام مهدوی توزیع می شود