مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-22اقتصادي

138 نفر از کارکنان علیصدر بیمه بیکاری دریافت می کنند


در سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا غار علیصدر به دلیل سلامتی مردم و با مصوبه ستاد کرونا تعطیل بوده و در این مدت 138نفر از پرسنل این شرکت مشمول بیمه بیکاری شده و از مزایای آن بهره مند شده اند.

- ایسنا/همدان مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: در سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا غار علیصدر به دلیل سلامتی مردم و با مصوبه ستاد کرونا تعطیل بوده و در این مدت 138نفر از پرسنل این شرکت مشمول بیمه بیکاری شده و از مزایای آن بهره مند شده اند.

مهدی مجیدی با قدردانی از حمایت های استاندار و همکاری مدیران سازمان تأمین اجتماعی و اداره کار و رفاه اجتماعی استان، اظهارکرد: تلاش شد در ایام تعطیلی غار علیصدر، پرسنل قراردادی مستمری بیکاری دریافت کنند که با عادی شدن شرایط و تصویب ستاد کرونای استان به زودی شاهد بازگشایی غارعلیصدر در منطقه گردشگری علیصدر و بازگشت پرسنل سرکار خود باشیم.

وی تصریح کرد: در سال 1399تخفیف های ویژه ای به بهره برداران مجتمع علیصدر و عباس آباد داده شد که بتوانند بخشی از ضرر و زیان خود را جبران کنند.

او از همراهی و همکاری پرسنل زحمتکش و بهره برداران غار که در شرایط سخت کرونایی که باعث رکود و کاهش شدید درآمد آنان شده بود با شرکت همراهی و همکاری داستند تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 نفر از کارکنان علیصدر بیمه بیکاری دریافت می کنند

138 نفر از کارکنان علیصدر بیمه بیکاری دریافت می کنند