مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-22سياسي

سردار حجازی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست


سردار شهید حجازی با اینکه پست و مقام والایی داشت اما همیشه خود را سرباز ولایت می دانسته است.

- اصفهان- عضو هییت رییسه مجلس گفت: سردار شهید حجازی با اینکه پست و مقام والایی داشت اما همیشه خود را سرباز ولایت می دانسته است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی ها و رشادت های سردار شهید سید محمد حجازی اظهار داشت: سردار شهید حجازی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه شهید حجازی یک فرد بصیر و آگاه به زمان بود، افزود: در جبهه های نبرد حق علیه باطل با حضور آگاهانه خود توانست حضور مؤثری داشته باشد و در دفاع مقدس نیز در کنار رزمندگان اسلام برای دفاع و امنیت کشور در مقابل دشمن همیشه آماده بوده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سردار شهید حجازی با اینکه پست و مقام والایی داشت اما همیشه خود را سرباز ولایت می دانسته است.

وی ادامه داد: شهید حجازی بعد از پیروزی جنگ و دفاع مقدس راهی سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) می شوند و در آن جایگاه نقش خود را به گونه ای ایفا کردند که جز اثرگذارترین افراد بودند.

موسوی لارگانی با اشاره به تواضع و ولایتمداری شهید حجازی گفت: شهید سردار حجازی حتی با اینکه فرمانده بودند هیچگاه از موضع بالا و قدرت نگاه نمی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حجازی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست

سردار حجازی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست