مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-22بين الملل

نخست وزیر عراق دوباره به واشنگتن می رود


یکی از اعضای فراکسیون «المستقبل» (آینده) در پارلمان عراق امروز (پنجشنبه) از سفر مجدد نخست وزیر این کشور به آمریکا در ماه ژوییه خبر داد.

- یکی از اعضای فراکسیون المستقبل (آینده) در پارلمان عراق امروز (پنجشنبه) از سفر مجدد نخست وزیر این کشور به آمریکا در ماه ژوییه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری دجله ، سرکوت شمس الدین، عضو فراکسیون المستقبل (آینده) در پارلمان عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در ماه ژوییه به منظور رایزنی در خصوص روابط دوجانبه و خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق و آنچه که لازم است طرف آمریکایی پس از این مرحله برای عراق مهیا سازد، به واشنگتن خواهد رفت.

شمس الدین همچنین تصریح کرد، رایرنی عراقی و آمریکایی بر تبدیل و تغییر ماموریت ارتش آمریکا و نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن از جنگ به آموزش و مسئولیت اردوگاه هایی که نظامیان آمریکایی در آن مستقر هستند پس از تکمیل ماموریت آموزششان برای حفاظت از امنیت و حمایت از نیروهای خارجی مستقر در آن به طرف عراقی محول می شود تا این اردوگاه، به اردوگاهی کاملا عراقی و با حضور تعداد کمی از آموزش دهندگان آمریکایی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق دوباره به واشنگتن می رود

نخست وزیر عراق دوباره به واشنگتن می رود