مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-22سياسي

کرونا، کرامت کادر درمان را متبلور کرد


کرونا کرامت کادر درمان را متبلور کرد و دیدگاه ها را تغییر داد که از این فرصت باید استفاده کرد و این خلقیات و روحیات را برای همیشه در تاریخ کادر سلامت کشور ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد باتوجه به شیوع موج چهارم ویروس کادر درمان را باید در جلسات مختلف بازگو کرد تا آیندگان بدانند به برکت انقلاب اسلامی در این کشور چه رویایی تحقق یافته و امام(ره) چه کرده است، گفت: با دقت و مراقبت و دست آوردهای واکسن، به نظر می رسد که به زودی واکسن ایرانی سرآمد همه واکسن ها می شود و علاوه بر تأمین نیاز داخل پاسخگوی جهانیان نیز خواهد شد و نگاه دولت محوری که به دنبالش هستیم و مستکبرین غیر آن عمل می کنند محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: رواج کرونا تنها تقصیر مردم نیست بلکه مسئولان و رؤسا نیز در این زمینه مقصر هستند که گاه مخالف مسئولان بهداشتی و متخصصان این زمینه صحبت و عمل می کند که امیدوارم نگاه تخصص محور در کنار این دردها حاکم و به متخصصین احترام گذاشته شود.

عافیت و سلامت کلید همه کمال ها است نکونام با بیان اینکه سلامت از مهمترین ضرورت های بشر است، ادامه داد: اگر سلامت از جهات مختلف در افراد ایجاد شود و انسان سالم باشد در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، کرامت کادر درمان را متبلور کرد

کرونا، کرامت کادر درمان را متبلور کرد