مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-22سياسي

تدوین سند توسعه مهارت آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین سند توسعه مهارت استان خبر داد و گفت: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین سند توسعه مهارت استان خبر داد و گفت: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان، بررسی و تصویب می شود.

علی جهانگیری در جلسه شورای مهارت استان، با تبیین اهمیت برنامه ریزی در تحقق اهداف توسعه ای سازمان ها، گفت: تمامی برنامه ریزی ها، باید عملیاتی بوده و با ارزش یابی و نظارت های به موقع، بتوان بهتر و موثرتر از گذشته در مسیر تحقق اهداف این بخش تلاش کرد.

وی به آخرین وضعیت سند مهارت استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز تدوین پیش نویس این سند در سال گذشته و استفاده از نظرات تمامی دستگاه ها و کارشناسان، بخشی از گزارش های جزیره ای و عملکردهای موازی، مرتفع شده است.

وی از تصویب سند جامع مهارت استان در جلسه امروز این شورا خبر داد و گفت: دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.

جهانگیری تصریح کرد: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان نیز، ارائه و پس از تصویب، به تمامی سازمان ها، ادارات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه مهارت آذربایجان شرقی

تدوین سند توسعه مهارت آذربایجان شرقی