مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-22سياسي

پایش مرزهای کردستان هوشمند می شود


فرمانده مرزبانی کردستان اعلام کرد که با تلاش های صورت گرفته کردستان به عنوان استان پایلوت برای اجرای طرح هوشمندسازی مرز برگزیده شده و در آینده نزدیک زیرساخت های لازم برای کاهش تبعات پایش مرز فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا مرزبانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد که اعتقاد مجموعه مرزبانی با توجه به حساسیت ماموریت در کردستان که استانی راهبردی در حوزه امنیت کشور بوده، این است که رسانه های مرتبط با بدنه فرهنگی استان نقش موثری در پیشبرد ماموریت مرزبانی دارند.

وی افزود که رسانه ها زبان گویای تعاملات مردم نسبت به پلیس و بالعکس است و همیشه از حضور در کنار اصحاب رسانه استفاده می کنیم.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به نگاه حساس به امنیت کردستان نسبت به سایر استان های کشور تصریح کرد که یک موضوع ساده که کل کشور به آسانی از آن عبور می کند می تواند در کردستان به چالشی بزرگ مبدل شود، پس ارتباط با رسانه ها می تواند ابزار شفاف سازی بوده و نقش مدیریت وضعیت را برای مرزبانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مرزبانی مسئولیت حراست از 227 کیلومتر مرز کردستان را بر عهده دارد، عنوان کرد که مرزهای کردستان به دلیل وجود استکبار جهانی، عواملی از قبیل رژیم صهیونیستی، فعالیت دستگاه های جاسوسی و عناصر ضدانقلاب در کشور همسایه و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مرزهای کردستان هوشمند می شود

پایش مرزهای کردستان هوشمند می شود