مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-22سياسي

آغاز طرح سامانه هوشمند ممیزی نوین املاک در شهرداری رشت


شهردار رشت با اشاره به ارائه برنامه شهرداری رشت در خصوص کاهش مراجعات فیزیکی مردمی به این نهاد گفت: آن چیزی که مردم را ناراحت می کند حضور فیزیکی مردم در ادارات از جمله شهرداری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهردار رشت ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با مدیر و هیئت تحریریه این خبرگزاری در گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

  سید محمد احمدی با تسلیت عروج شهادت گونه سردار محمدعلی حق بین اظهار کرد: سردار حق بین افتخار گیلان و جبهه مقاومت بود و با رشادت های این سردار سرافراز بسیاری از عملیات های داعش در سوریه و عراق با شکست مواجه شده و نبل و الزهرا با فرماندهی فرزند گیلان آزاد شد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در عدم ایجاد انفعال در جامعه گفت: از موضع انفعال در جامعه جلوگیری کنند زیرا یکی از مشکلات در کشور این است که افراد در جایگاه خود قرار ندارند.

شهردار رشت شهرداری ها را یک نهاد غیردولتی معرفی کرد و افزود: وظایف شهرداری در قانون مشخص و حاضر بر عملکرد آن هم تعیین شد، شهرداری ها با توجه به شناسایی راه کارهای حل مشکلات، آن را برطرف کنند.

احمدی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش پیشرفت المان های شهری در رشت، تصریح کرد: مسؤولان نباید به مردم قول های واهی دهند زیرا انتظار مردم افزایش یافته و در صورت محقق نشدن وعده ها دیگر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سامانه هوشمند ممیزی نوین املاک در شهرداری رشت

آغاز طرح سامانه هوشمند ممیزی نوین املاک در شهرداری رشت