مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-22اقتصادي

تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها تفویض اختیار شود


رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق سمنان خواستار تفویض اختیار تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها شد و گفت: این تفویض اختیار در صادرات استان ها تسهیل ایجاد می کند.

- "تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها تفویض اختیار شود ایسنا/سمنان رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق سمنان خواستار تفویض اختیار "تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها شد و گفت: این تفویض اختیار در صادرات استان ها تسهیل ایجاد می کند.

حمید علوی در هفتادمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با بیان اینکه قیمت پایه مواد معدنی بسیار خام قیمت گذاری می شود، اظهار کرد: مواد معدنی گوناگونی بسیار دارند و اگر قرار باشد قیمت یک ماده معدنی و مواد معدنی ثابت تعیین گردد، مانع صادرات مواد معدنی با کیفیت پایین شده در مقابل محصولات با کیفیت معدنی صادر می شود وی ادامه داد: با اعمال این سیاست کالاهای معدنی که توان صادرات دارند در داخل کشور باقی خواهند ماند، لذا ضرورت دارد کمیته ای متشکل از بخش خصوصی و دولتی تشکیل شود تا قیمت گذاری مواد معدنی به درستی انجام بشود .

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق سمنان گفت: در فرایند صادرات زمانی که کانتینر پلمب می شود و تشریفات گمرک پایان می یابد، پلیس گمرک تشخیص می دهد که کانتینر موردنظر باید فک پلمب شود این موضوع مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها تفویض اختیار شود

تایید کالای صادراتی به سازمان صمت استان ها تفویض اختیار شود