مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-22اقتصادي

بهترین شرکت ها برای کار در سال 2021


Fortune برای انتخاب 100 شرکت برتر برای کار در سال 2021 به عنوان یک مکان عالی برای کار (Great Place to Work) بیش از نیم میلیون کارمند را در مورد موضوعاتی از جمله اینکه شرکت در مواقع بحران چقدر قابل اعتماد، - Fortune برای انتخاب 100 شرکت برتر برای کار در سال 2021 به عنوان یک مکان عالی برای کار (Great Place to Work) بیش از نیم میلیون کارمند را در مورد موضوعاتی از جمله اینکه شرکت در مواقع بحران چقدر قابل اعتماد، دلسوز و منصفانه است و نیز در مورد قرارداد سلامت جسمی، عاطفی و مالی کارکنان و میزان تاثیرگذاری شرکت بر جامعه، مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: در این بررسی تفاوت تجارب کارمندان بسته به نقش شغلی، جنسیت، نژاد / قومیت، وضعیت حقوق و دستمزد و سایر ویژگی ها مورد توجه قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که شرکت یک محل کار عالی برای همه ایجاد می کند.

ضمن آنکه 60 درصد از امتیازات هر شرکت براساس بازخورد محرمانه کارکنان بوده و 40 درصد باقی مانده براساس برنامه هایی است که هر شرکتی برای حمایت از مردم و جوامع خود در واکنش به همه گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است.

در ادامه با برترین شرکت ها و آنچه کارکنان در مورد آنها می گویند، بیشتر آشنا می شویم: Cisco زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات 97 درصد کارکنان می گویند که این شرکت مکانی عالی برای کارکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شرکت ها برای کار در سال 2021

بهترین شرکت ها برای کار در سال 2021