مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 01:102021-04-21سياسي

زنگ خطر جدی در هرمزگان به صدا در آمد؛ رشد 3 برابری غرق شدگی!


سرپرست هییت نجات غریق و غواصی استان هرمزگان از رشد 3 برابری فوتی ناشی از غرق شدگی فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

- زنگ خطر جدی در هرمزگان به صدا در آمد؛ رشد 3 برابری غرق شدگی! ایسنا/هرمزگان سرپرست هییت نجات غریق و غواصی استان هرمزگان از رشد 3 برابری فوتی ناشی از غرق شدگی فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

مجتبی عامری سیاهویی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به این که ساماندهی سواحل کشور بر عهده وزارت کشور است و صیانت و حفاظت از سازه های آبی و به عهده وزارت نیرو می باشد و طبق شرح وظایف فدراسیون نجات غریق و غواصی، پرورش نیروهای متخصص را به عهده دارد.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان بیش از 5 سد مخزنی بزرگ، 42 سد خاکی، 1200 سازه آبخیزداری، 61 کیلومتر کانال روباز بتنی، 20 هزار کیلومتر رودخانه در سطح استان، 900 کیلومتر ساحل خلیج فارس و دریای عمان و همچنین 600 کیلومتر کرانه ساحلی 14 جزیره مناطقی هستند که احتمال خطر در آنها وجود دارد.

سرپرست هییت نجات غریق و غواصی استان هرمزگان بیان کرد: با کمال تأسف باید اعلام کنم در سال 1399 حدود 81 مورد فوتی ناشی از غرق شدگی در سطح هرمزگان توسط مرکز فوریت های اورژانس به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر جدی در هرمزگان به صدا در آمد؛ رشد 3 برابری غرق شدگی!

زنگ خطر جدی در هرمزگان به صدا در آمد؛ رشد 3 برابری غرق شدگی!