مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-21سياسي

200 بانو فرهیخته گنبدی در طرح «پویش سخن زنان» معرفی می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در اجرای طرح «پویش سخن زنان» 200 بانو فرهیخته گنبدی در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی عصر امروز در جلسه کارگروه رسانه و محتوا ستاد عملیاتی فصل بندگی اظهار کرد: ایجاد جریان به تواصی صبر و حق در قالب طرح فصل بندگی در ماه مبارک رمضان آغاز شده و در شهرستان در این رابطه کارگروه 15 گانه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح فصل بندگی در چهار قالب با محوریت قرآن و استفاده از ظرفیت مردم در رفع مشکلات خود برنامه ریزی شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مهراوه محله همدل ، مردم ماه، پویش سخن زنان و فصل بندگی در پرتو زیست قرآن چهار قالب این طرح است.

وی با بیان اینکه جشنواره مهراوه محله همدل در سه بخش شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، ابراز کرد: مرحله شهرستانی این جشنواره از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 20 خرداد ادامه داشته که در این جشنواره 14 موضوع مختلف در حوزه های زیرساختی، مستمند و نیازمند و دیگر بخش های محلات مورد توجه بوده و تلاش می شود تا با جامعه هدف سازمان تبلیغات و ادارات و مردم محله این مشکلات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 بانو فرهیخته گنبدی در طرح «پویش سخن زنان» معرفی می شوند

200 بانو فرهیخته گنبدی در طرح «پویش سخن زنان» معرفی می شوند