مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-04-21ورزشي

واکنش فدراسیون به حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی


هرگونه تغییر در رنکنیگ رسمی و اعلامی مسابقات، زیر سوال بردن اعتبار رقابت هایی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرده است - پس از اینکه برگزاری مسابقات جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا 2 بار به تعویق افتاد و در نهایت لغو شد، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به لغو مسابقات قهرمانی قاره، درباره انتخاب تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیم بگیرد.

بر همین اساس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، در خصوص نحوه صعود تیم ها به جام جهانی تصمیم گیری کرده و شرط ذیل را تایید و در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصویب رساند.

برمبنای شرایط تعیین شده، امتیاز تیم ها از سه دوره آخر رتبه بندی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا در سال های 2015، 2017 و 2019 محاسبه می شود.

بر اساس اعلام قبلی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعضای کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، امتیازات در پیوست شماره 1 به شرح زیر است: در هر دوره به تیم قهرمان 100 امتیاز، تیم نایب قهرمان 90 امتیاز، تیم سوم 80 امتیاز، تیم چهارم 70 امتیاز، تیم پنجم 60 امتیاز، تیم ششم 50 امتیاز، تیم هفتم 40 امتیاز و تیم هشتم 30 امتیاز تعلق می گیرد.

با توجه به پیوست شماره 2، عمان در سال 2015 با قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا 100 امتیاز، ژاپن برای نایب قهرمانی 90 امتیاز، ایران برای مقام سومی 80 امتیاز و امارات برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون به حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی

واکنش فدراسیون به حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی