مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-04-21بين الملل

توییت ظریف از دیدار امروزش با همتای پاکستانی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی با اشاره به ملاقات امروزش با همتای پاکستانی در تهران نوشت که در این دیدار درباره گسترش همکاری های دوجانبه و هماهنگی منطقه ای درخصوص افغانستان، - ، فلسطین، چندجانبه گرایی و مبارزه با تعصب بر ضد مسلمانان توافق شد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان که عصر دیروز برای انجام سفری سه روزه به تهران آمد، امروز باوزارت امور خارجه ضمن دیدار و رایزنی با محمدجواد ظریف، یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و پاکستان برای ایجاد بازارچه های مرزی در طول مرز دو کشور را امضا کرد.

    گفتنی است با امضای این یادداشت تفاهم و با هدف ارتقای روابط اقتصادی دو کشور و رفاه مرزنشینان، طرفین توافق کردند بازارچه های مرزی مشترک را در طول مرز مشترک دو کشور ایجاد کنند.

  بر این اساس، در مرحله اول سه بازارچه در نقاط مرزی کوهک-چدگی، ریمدان-گبد و پیشین-مند افتتاح می شود و بازارچه های مرزی مشترک در سه نقطه مرزی دیگر نیز بعدا ایجاد خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 20 آبان 1399 در رأس یک هیأت سیاسی و اقتصادی و به منظور انجام سفری دو روزه و در پاسخ به دعوت همتای خود به اسلام آباد سفر کرد و در این سفر با مقامات ارشد پاکستان دیدار و درباره توسعه مناسبات دوجانبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت ظریف از دیدار امروزش با همتای پاکستانی

توییت ظریف از دیدار امروزش با همتای پاکستانی