مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-04-21سياسي

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار


فرمانده سازمان بسیج مستضعفین امروز ضمن بازدید از منطقه زاغه نشین میرآباد چابهار، از پروژه 1000 واحدی ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی حاشیه چابهار بازدید به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، سردار را دارد، این همان پدیده ای است که درباره آن با شما صحبت می کنم.

سلیمانی با اشاره به تفاوت حاشیه نشینی در دیگر شهر ها با استان سیستان و بلوچستان ادامه داد، چطور ما بپذیریم که این از ویژگی های جمهوری اسلامی است، در صورتی که در بیشتر شهر های ما حاشیه نشینی به این حجم که در سیستان و بلوچستان نمود دارد، مشهود نیست؟ این جزو مسیر جمهوری اسلامی نبوده و عده ای می خواهند این را به جمهوری اسلامی بچسبانند.

وی در ادامه افزود: ما نمی توانیم در برابر این مردم عزیز که از حداقل امکانات هم برخوردار نیستند، بی تفاوت باشیم، ما به عنوان یک مسلمان در قبال این عزیزان احساس مسئولیت می کنیم.

احساس مسئولیت ما هم از دو جهت است یک جهت اینکه ما مسلمانیم و یک جهت هم اینکه ما مسئول و خدمتگزاریم.

سردار سلیمانی رفع مشکل حاشیه نشینی را نیازمند عزمی جدی دانسته و گفت: می توان به راحتی این مشکل که به واقع از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری نیز است را مرتفع کرد، اما متاسفانه برخی از مسئولان این دغدغه و عزم را ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از پروژه 1000 واحدی مسکن محرومین حاشیه چابهار