مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-04-21اقتصادي

استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از 200 سفر در سال انجام دهند از 3 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، - نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از 200 سفر در سال انجام دهند از 3 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می کنند و مسافرانی که بیش از 300 سفر در سال را انجام دهند نیز 5% تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آن ها ارائه می گردد و به عنوان مسافران طلایی شناخته می شوند.

نوبخت تصریح کرد: به منظور تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر 20 درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به این که 10 درصد تخفیف افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو

استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو