مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-04-21سياسي

حسابرسی برنامه ششم توسعه در دیوان محاسبات


حسابرسی 20 سرفصل برنامه ششم توسعه را در دستور کار قرار داده ایم تا در برنامه هفتم، تصمیم سازی مناسب تری شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور در دیوان محاسبات کشور، با مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات دیدار کردند.

در این دیدار، بذرپاش ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته طی 9 ماه گذشته، به برنامه های دیوان محاسبات برای سال 1400 پرداخت و گفت: درصدد هستیم موضوع نظارت بر بودجه، همزمان با اجرا انجام شود و به همین منظور، گزارش های اجرای بودجه در دستگاه های اجرایی در بازه زمانی 2 ماهه تهیه و در اختیار نمایندگان محترم قرار خواهد گرفت.

رییس کل دیوان محاسبات کشور تحقق شعار سال را در اولویت دانست و از دستور کار قرار دادن 5 قانون اصلی حوزه تولید در کنار قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، خبر داد.

5 قانون اصلی مرتبط با حوزه اصلی عبارتند از:- قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور- قانون حمایت از شرکت ها وموسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات- قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار- قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی- قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز وی در پایان، با تاکید بر اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابرسی برنامه ششم توسعه در دیوان محاسبات

حسابرسی برنامه ششم توسعه در دیوان محاسبات