مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-21حوادث

کشف 7 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس در خراسان جنوبی در کنار ماموریت های  مرتبط با تعطیلات نوروزی حدود 7 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس در خراسان جنوبی در کنار ماموریت های  مرتبط با تعطیلات نوروزی حدود 7 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک ماه گذشته حدود 7 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 842 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 58 هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است؛ افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 260 قاچاقچی و محتکر را دستگیر کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق و احتکار شده بیش از 43 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 295 سارق طی یک ماه گذشته، تصریح کرد: شهروندان در نگهداری اموال خود نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

کشف 7 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی