مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-21سياسي

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش یافت


تفاهم نامه راه اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر میان ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و دانشگاه هنر منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از و توسعه صنایع نرم و خلاق، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری و سیدحسن سلطانی رییس دانشگاه هنر منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه برای راه اندازی خانه خلاق و نوآوری جهانی هنر، جذب و حمایت از شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق و استارتاپ های فعال در حوزه صنایع فرهنگی و فناوری های نرم است تا با استقرار در این خانه خلاق و برخورداری از حمایت های مادی و معنوی بتوانند نقشی در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده ضمن معرفی ظرفیت های هنری و فرهنگی کشور در ابعاد بین المللی ایفا کنند.

 این خانه خلاق و مرکز نوآوری در میدان مشق و ساختمان قزاقخانه سابق و در ابعاد 7هزار مترمربع، یکی از بناهای شناخته شده و قدیمی تهران است که اکنون در اختیار دانشگاه هنر است و محلی برای استقرار و توسعه ایده های نوآورانه در حوزه صنایع نرم و فرهنگی بدل خواهد شد.

 معرفی صنایع خلاق هنری در ابعاد جهانی ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری رباست جمهوری، در راستای این تفاهم نامه از ایجاد و راهبری مرکز نوآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش یافت

خانه خلاق و مرکز نوآوری جهانی هنر گشایش یافت