مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-21پزشكي

800 تخت بیمارستانی در زنجان برای بیماران کرونایی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دو هزا ر و 300 تخت وجود دارد، گفت: 800 تخت از این تعداد توسط بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان طی روزهای گذشته افزایش داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه پزشکان بر اساس روند و وضعیت بیماران دارو تجویز می کنند، گفت: برخی داروها برای برخی افراد عوارض هم داشته باشد که در حال حاضر داروی ردمیستر به بیماران تزریق می شود که اثر بخشی خوبی داشته است.

قزلباش تاکید کرد: زنجان تنها توزیع کننده واکسن در منطقه شمالغرب به سایر استان ها است و اینکه زنجان در ردیف های آخر واکسیناسیون قرار دارد دروغ می باشد.

وی با بیان اینکه دستور العمل جدیدی مبنی بر برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ارائه نشده است، ابراز داشت: این امتحانات به صورت مجازی برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مرحله دوم واکسن از سه روز گذشته وارد استان زنجان شده است، گفت: در این فاصله دو هزار واکسن تزریق شده و پارت سوم امروز به استان می رسد که تزریق انجام می شود و از پنج هزار واکسن اختصاص یافته به استان زنجان در مرحله اول 100 درصد واکسیناسیون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 تخت بیمارستانی در زنجان برای بیماران کرونایی است

800 تخت بیمارستانی در زنجان برای بیماران کرونایی است