مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-21فناوري

چارچوب ارزیابی فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور تدوین می شود


پروژه «تدوین چارچوب مرجع شاخص های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور» توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا می شود.

- پروژه تدوین چارچوب مرجع شاخص های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه تدوین چارچوب مرجع شاخص های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور با هدف کلی تسهیل و تدقیق تحلیل و ارزیابی فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور به مجری گری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست اجرا قرار گرفت.

دکتر مریم طایفه محمودی مجری این پروژه در این باره گفت: به منظور شناسایی شاخص های فرهنگی- اجتماعی فضای مجازی کشور و تشکیل مجموعه ای ساختارمند از حوزه ها، ابعاد، شاخص ها و مؤلفه های فرهنگی- اجتماعی فضای مجازی و در راستای نیل به تحقق فرهنگ مطلوب اسلامی و ایرانی، طراحی و تدوین یک چارچوب مرجع راهنما ضروری است که با کمک این چارچوب، نحوه خوشه بندی و قرارگیری اجزا در کنار یکدیگر و شاکله مطلوبی از شاخص های فرهنگی- اجتماعی فضای مجازی مشخص خواهد شد.

وی افزود: در این راستا پروژه تدوین چارچوب مرجع شاخص های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور که توسط مرکز ملی فضای مجازی کشور تعریف شده، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب ارزیابی فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور تدوین می شود

چارچوب ارزیابی فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی کشور تدوین می شود