مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-21اجتماعي

برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان به صورت حضوری


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آزمون های نوبت دوم پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شود و سایر آزمون ها بر عهده مدیر مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک شاخص قابل توجه برای ارزیابی قابلیت های فرهنگیان بوده است، اظهار کرد: آنچه که مسلّم است این است که ما مسئولیت تربیت و آموزش دانش آموزان را برعهده داریم لذا باید شناخت درستی از تکالیف خود داشته باشیم تا مدیون دانش آموزان و مردم نباشیم.

وی با بیان این مطلب که معلمین در شرایط کرونایی با ارائه خلاقیت فرایند یادگیری دانش آموزان را تسهیل کنند، بیان داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا ارتباط با دانش آموزان به صورت حضوری بوده است اما در شرایط کرونایی باید به بهترین شکل ارتباط مدرسه، معلم و دانش آموزان تقویت شود چراکه ارتباط مؤثر لازمه یادگیری مؤثر خواهد بود.

اسکندری با اشاره به اینکه در بحث آموزش و یادگیری مدیر مدرسه نقش مهمی دارد و باید از فرایند یادگیری و آموزش دانش آموزان اطمینان حاصل کند چرا که مدیر رابط میان ارکان مدرسه (معلم، دانش آموز، ولی، مسئولان و جامعه) است، تصریح کرد: مدیر مدرسه زمانی موفق است که اگر به عنوان مثال یک هزار دانش آموز دارد باید از احوال هر یک از آنها مطلع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان به صورت حضوری

برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان به صورت حضوری