مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-21اقتصادي

وضعیت بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال در گفتگو با برنامه طبیب با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران در وضعیت خوبی نیست، عنوان کرد: شرایط بسیار سختی است، - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا یادآور شد: تهران در روز گذشته سخت ترین روز کاری خود را در طول 50 سال اخیر تجربه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال در گفتگو با برنامه طبیب با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران در وضعیت خوبی نیست، عنوان کرد: شرایط بسیار سختی است، آمار فوتی های کرونای کشوری و شهر تهران بالاست، بهشت زهرا دیروز روز بسیار سخت و طاقت فرسایی را سپری کرد، آمار فوتی های شهر تهران نزدیک به 150 فوتی رسیده که دیروز عدد 147 ثبت شد و همکاران ما با تلاش و جهادی خاموش در حال تکریم خانواده های داغدار هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در قطعات جدید مشغول خاکسپاری هستیم و برای هر متوفی تعداد کمی آمدند و این موضوع دیگر فرهنگسازی شده، خواهشم این است که خانواده های متوفی همچنان با حداقل افراد برای تدفین به بهشت زهرا آمده و سعی کنند رعایت پروتکل ها در سطح بالایی صورت بگیرد.

خال با اشاره به اینکه قبل از عید به ویژه در شب عید شرایط تهران بسیار خوب بود و حتی در یکی از روز ها آمار ما تک رقمی شد، اظهار کرد:، اما متأسفانه این روز ها سخت ترین روز های بهشت زهرا در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400

وضعیت بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400