مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-21اقتصادي

راه اندازی سرویس پست ویژه باجه ای در خوزستان


مدیرکل پست خوزستان از راه اندازی سرویس پست ویژه باجه ای در خوزستان خبر داد و گفت: این سرویس ویژه، پاسخگوی درخواست ارسال و دریافت سریع مرسولات مشتریان است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پست خوزستان از راه اندازی سرویس پست ویژه باجه ای در خوزستان خبر داد و گفت: این سرویس ویژه، پاسخگوی درخواست ارسال و دریافت سریع مرسولات مشتریان است.

مهران حموله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به پست سریع و با توجه به محدودیت در سفرهای بین شهری، سرویس ویژه باجه ای در خوزستان طراحی و راه اندازی شد.

وی افزود: سرویس پست ویژه باجه ای اکنون در هشت استان کشور از جمله خوزستان ارائه می شود و متقاضیان می توانند مرسولات خود را تا وزن پنج کیلوگرم از طریق این سرویس در حال حاضر تنها به مقصد تهران ارسال کنند.

مدیرکل پست خوزستان گفت: این سرویس در تمام ادارات پست و دفاتر پستی شهرستان های استان خوزستان به متقاضیان ارائه می شود.

حموله با اشاره به زمان دریافت مرسولات توسط گیرنده تصریح کرد: این مرسولات فردای روز ارسال از ساعت 14 تا 20، توسط گیرندگان قابل دریافت است.

وی در خصوص تعهدات پست در این سرویس افزود: در این سرویس که با نرخ مقرون به صرفه طراحی و ارائه شده است، در صورت تاخیر در تحویل توسط پست به هر دلیل غرامت تعیین شده در حداقل زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سرویس پست ویژه باجه ای در خوزستان

راه اندازی سرویس پست ویژه باجه ای در خوزستان