مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-21سياسي

سلامت روان؛ موضوعی راهبردی برای زیست سالم


استاندار مازندران با اشاره به این که زیست سالم نیازمند سلامت روان است، گفت: از ظرفیت روانشناسان در طرح های سلامت اجتماعی به صورت عملیاتی بهره گیری شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به این که زیست سالم نیازمند سلامت روان است، گفت: از ظرفیت روانشناسان در طرح های سلامت اجتماعی به صورت عملیاتی بهره گیری شود.

احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده استان مازندران با اشاره به بررسی و ارزیابی طرح سلامت روان و مراقبت اجتماعی ایرانیان (طرح ملی سامان) که در استان مازندران در مرکز سلامت روان جامعه نگر شهرستان بهشهر به عنوان پایلوت راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت روانشناسان و انجمن های تخصصی باید به صورت عملیاتی استفاده شود و اداره کل آموزش پرورش و بهزیستی با تعیین تکلیف جامعه هدف خود می بایست اقدامات مناسب و قابل توجهی را صورت دهند.

وی افزود: موضوع روانشناسی اجتماعی در استان می بایست جدی گرفته شود و همچنین سهم زنان در این طرح به صورت ویژه دیده شود چرا که براساس آمارهای رسمی، سهم زنان از افسردگی و اختلالات روانی نسبت به مردان بیشتر است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان؛ موضوعی راهبردی برای زیست سالم

سلامت روان؛ موضوعی راهبردی برای زیست سالم