مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-21فناوري

صنعت نمایشگاهی با ابزارهای فناوری اطلاعات دچار تحول شد


رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر افزایش بهره روی و کاهش هزینه های حضور با برگزاری نمایشگاه مجازی با بیان اینکه امروزه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور افزایش پیدا کرده گفت: - رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر افزایش بهره روی و کاهش هزینه های حضور با برگزاری نمایشگاه مجازی با بیان اینکه امروزه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور افزایش پیدا کرده گفت: صنعت نمایشگاهی هم دچار یک تحول عظیم شده است و حتی بعد از کرونا هم به دلیل مزایایی که دارد، مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمدرضا طلایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش فناوری اطلاعات بیان کرد: سالیان سال است که فناوری اطلاعات برای توسعه کسب وکارها مفید و موثر بوده اما در کشور ما در چند سال اخیر رونق بیشتری گرفته است.

شرکت ها از شبکه های اجتماعی و تولید محتوای دیجیتال برای معرفی کسب و کارشان استفاده می کنند.

بعد از شیوع کرونا نیز پلتفرم های آنلاین که برای ویدیو کنفرانس ها و جلسات مجازی و نمایشگاه های مجازی رونق بیشتری گرفتند و نشان دادند که می توانند به کمک کسب وکارها بیایند.

رییس کمیسیون فناوری فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران خاطرنشان کرد: این تجربه اول نمایشگاه مجازی در ایران است که اتاق های بازرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نمایشگاهی با ابزارهای فناوری اطلاعات دچار تحول شد

صنعت نمایشگاهی با ابزارهای فناوری اطلاعات دچار تحول شد