مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-21اجتماعي

مجهز شدن 5 هزار سرباز بوشهری به سلاح مهارت


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: سال گذشته پنج هزار سرباز با حضور در 475 دوره آموزشی، مهارت های فنی و حرفه ای را در 134 حرفه آموختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی صبح امروز در نشست با مدیر منابع انسانی سرباز سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته پنج هزار سرباز با حضور در 475 دوره آموزشی، مهارت های فنی و حرفه ای را در 134 حرفه آموختند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: امسال هم برای آموزش 6 هزار سرباز وظیفه با همکاری قرارگاه مهارت برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد سربازان مهارت آموخته پس از فراغت از سربازی در همان مهارت فراگرفته جذب بازار کار می شوند، ادامه داد: آموزش های مهارتی در یگان های نظامی به دو صورت مهارت در کارگاه آموزشی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی ارائه می شود و سربازان در هر دو حالت مهارت های فنی را به صورت کامل فرا می گیرند.

دراهکی عنوان کرد: هرچند اجرای این طرح جامع مهارت آموزی سه ساله است اما برنامه داریم که تا پایان سال آینده تمام سربازان گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت کنند.

مدیر منابع انسانی سرباز سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم از تجهیز بیش از 10 کارگاه آموزشی و مهارتی برای سربازان در این نهاد خبر داد و افزود: آموزش مهارت ها بستر مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجهز شدن 5 هزار سرباز بوشهری به سلاح مهارت

مجهز شدن 5 هزار سرباز بوشهری به سلاح مهارت