مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-21اقتصادي

طرح ابرار را بدون توقف پیگیری و اجرایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح ابرار با رویکرد توسعه آسفالت راه های روستایی بدون وقفه پیگیری و اجرایی می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح ابرار با رویکرد توسعه آسفالت راه های روستایی بدون وقفه پیگیری و اجرایی می شود.

کلیم الله وثوقی در جریان بازدید از توسعه راه های روستایی در شهرستان گرمی اظهار کرد: در قالب طرح ابرار آسفالت راه های روستایی به عنوان اولویت جدی و همچنین بهسازی و شن ریزی در برنامه ریزی و هدف گذاری ها قرار گرفته و در شهرستان گرمی نیز این طرح با قوت در حال اجراست.

وی تصریح کرد: امسال قرار است 25 کیلومتر راه روستایی در شهرستان گرمی به زیر آسفالت رفته و به صورت مناسب برای تردد روستاییان آماده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در کنار آسفالت راه های روستایی، قرار است شن ریزی، بهسازی و زیرسازی نیز به انجام برسد که در این زمینه نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز قرار است طرح های مصوب شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وثوقی افزود: در قالب طرح ابرار قرار است 90 کیلومتر از راه های روستایی استان اردبیل آسفالت شوند که بخشی از این تعهدات در سال گذشته انجام شده و بخشی نیز امسال در شهرستان های گرمی، مشگین شهر و اردبیل به انجام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابرار را بدون توقف پیگیری و اجرایی می شود

طرح ابرار را بدون توقف پیگیری و اجرایی می شود