مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:452021-04-20سياسي

دادستان کل کشور: افتتاح دادسرای لواسانات به کاهش تخلفات و تعدیات کمک می کند


دادستان کل کشور خطاب به دادستان جدید لواسانات و همکاران قضایی دادگستری، گفت: باید با هرکسی که می خواهد از قدرت و ثروت خود سوءاستفاده کند برخورد کنید چه آن قدرت سیاسی باشد و چه قدرت مالی و امثال آن و ان شاءلله آن روزی خواهد رسید که این منطقه خالی از هرگونه تخلفات و تعدیات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب لواسانات اظهار کرد: امیدوارم خروجی این افتتاح موجب رضایت خاطر مردم شده و اجرای عدالت به شکل جدی ادامه یابد.

وی گفت: قطعاً وجود یک مجموعه قضایی کارآمد می تواند هم در اجرای عدالت و هم در رفاه مردم کارگشا باشد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باید آثار و تبعات افتتاح این دادسرا را به طور ملموس در بین مردم شاهد باشیم، ادامه داد: در رأس دادسرا دادستانی قرار می گیرد که مدعی العموم است و وظایف و تکالیف متعددی دارد که علاوه بر رسیدگی به شکایات مردمی باید خودش به عنوان مدعی حقوق مردم به میدان آمده و با تعدیات و تظلمات به حقوق عامه برخورد کند.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: دادستان را به عنوان قاضی ایستاده می شناسند و این تعبیر به این معنا است که شخص دادستان باید همیشه در صحنه بوده و در بین مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: افتتاح دادسرای لواسانات به کاهش تخلفات و تعدیات کمک می کند

دادستان کل کشور: افتتاح دادسرای لواسانات به کاهش تخلفات و تعدیات کمک می کند