مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-20بين الملل

امیدواری لیبی به ادامه حمایت مصر از این کشور


نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از نقش مصر در حمایت از مذاکرات سیاسی لیبی تقدیر می کنیم و امیدواریم مصر به کمک هایش به این کشور ادامه دهد.

- نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از نقش مصر در حمایت از مذاکرات سیاسی لیبی تقدیر می کنیم و امیدواریم مصر به کمک هایش به این کشور ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی در کنفرانس خبری مشترک با مصطفی المدبولی، همتای مصری گفت: از نقش مصر تشکر می کنیم و امیدواریم مصر به کمک به ثبات لیبی و امنیت آن ادامه دهد.

مصطفی المدبولی نیز گفت: مصر خواهان حمایت و حل و فصل بحران لیبی است و ما تلاش های بسیاری برای تحقق آشتی در لیبی صورت دادیم، میزبانی نشست کمیته نظامی مشترک 5+5 در الغردفه را میزبانی کردیم و در نتیجه آن توافقنامه آتش بس امضا شد.

مدبولی تاکید کرد: مصر خواهان حمایت از همه طرح های توسعه و اجرای آن در کل لیبی است و ما امروز فرصت امضای تعدادی یادداشت تفاهم را داریم.

مدبولی از همتای لیبیایی خود خواست به قاهره سفر کند تا طرح اجرایی یادداشت تفاهم ها و طرح هایی را که بین دو کشور امضا خواهند شد، تدوین کنند.

.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری لیبی به ادامه حمایت مصر از این کشور

امیدواری لیبی به ادامه حمایت مصر از این کشور