مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-20اجتماعي

ممنوعیت تردد عابرین پیاده در یکی از خیابان های پرازدحام شهرکرد


تردد عابرین پیاده و توقف خودرو از ساعت 17 عصر از چهارراه فارابی تا میدان معلم در شهرکرد ممنوع است و برای متخلفان جرایمی در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: تردد عابرین پیاده و توقف خودرو از ساعت 17 عصر از چهارراه فارابی تا میدان معلم در شهرکرد ممنوع است و برای متخلفان جرایمی در نظر گرفته شده است.

بهادر عبدالغنی در گفت وگو با ایسنا از تردد عابر پیاده و توقف خودرو از چهارراه فارابی تا میدان معلم در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و براساس مصوبا ستاد مقابله با کرونای شهرستان شهرکرد اتخاذ شده است.

شهردار شهرکرد افزود: به همین منظور تردد عابرین پیاده و توقف خودرو از ساعت 17 عصر تا 22 شب در سراسر این مسیر ممنوع است و برای متخلفان جرایمی در نظر گرفته شده است، از ساعت 22 شب نیز که ممنوعیت کلی تردد در تمامی خیابان های سطح شهر اعمال می شود.

وی بیان کرد: این مسیر جزو مسیرهای پرازدحام برای پیاده روی و دوچرخه سوار است، بنابراین برای جلوگیری از تجمع و ازدحام این تصمیم اتخاذ شد، از شهروندان درخواست می شود همکاری لازم را با متولیان امر در اجرای این مصوبه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد عابرین پیاده در یکی از خیابان های پرازدحام شهرکرد

ممنوعیت تردد عابرین پیاده در یکی از خیابان های پرازدحام شهرکرد