مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-20بين الملل

رسانه دولتی چین: زمان تسهیل تحریم های آمریکا علیه ایران رسیده است


خبرگزاری رسمی چین با تاکید بر لزوم تسهیل تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، به نقل از تحلیلگران متعدد نوشت که مسائل فرایندی و گام های عملی اما باید مورد مذاکره قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه درخواست های مکرر مقام ها و رسانه های طی چند روز اخیر در وین پشت درب های بسته به مذاکره نشسته اند تا ابعاد احیای توافق هسته ای، رفع تحریم های آمریکا و همچنین بازگشت ایران به تعهدات برجامی را بررسی کنند، نوشت: علی رغم اینکه جلسات وین را سازنده توصیف کرده اند و طرف های مرتبط سیگنال های مثبت فرستاده اند، آینده توافق هسته ای ایران هنوز با بلاتکلیفی های متعددی رو به رو است .

این رسانه دولتی پکن، دلیل بلاتکلیفی ها و عدم قطعیت هایی را که در آینده توافق هسته ای ایران را از نظر خود، نبود اطمینان بین ایران و آمریکا و دیگر عوامل پیچیده توصیف کرد که از نظر کارشناسان و تحلیلگران، رسیدن به اجماع در کوتاه مدت را سخت می کند.

یین گانگ تحلیلگر اندیشکده مطالعات آفریقا و غرب آسیا در دانشگاه علوم انسانی چین به این خبرگزاری گفت: تمام طرف های مرتبط از جمله آمریکا، ایران و دیگر ذی نفعان، باید تمایل خود برای بازگشت به توافق هسته ای ایران را نشان دهند، اما مسائل فرایندی و گام های عملی باید مورد مذاکره قرار بگیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه دولتی چین: زمان تسهیل تحریم های آمریکا علیه ایران رسیده است

رسانه دولتی چین: زمان تسهیل تحریم های آمریکا علیه ایران رسیده است