مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های دانشجویی هویدا باشد


رییس ستاد کنگره شهدای دانشجومعلم استان گلستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه ها و فعالیت های دانشجویی باید هویدا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، نوید ثنایی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد استانی کنگره شهدای دانشجومعلم استان گلستان با حضور جمعی از مسوولان استانی در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد شهدا اظهار کرد: ایثار، از خودگذشتگی، ولایت مداری و صبر شهدا و استان گلستان گفت: فرهنگ شهادت ریشه در عاشورا دارد و این فرهنگ در جای جای جامعه ما جاری است.

جواد فرامرزی با توجه به نقش مهم جوانان اظهار کرد: در برگزاری کنگره باید توجه ویژه به نقش اجرایی دانشجومعلمان داشته باشیم و فعالیت ها و تصمیم گیری ها را هر چه بیشتر به دانشجویان محول کنیم چرا که با حضور مستقیم در فعالیت ها، دانشجو می تواند قدمی بزرگ در حفظ و اشاعه این ارزش ها و یاد شهدا بردارد.

  اولین جلسه کنگره شهدای دانشجومعلم در راستای هماهنگی هر چه بیشتر و برنامه ریزی فعالیت های پیش رو با حضور نوید ثنایی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان، محمدرضا کاظمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، حجت الاسلام رحیمی نژاد مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، ابراهیم باقری رییس اداره تبلیغات بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های دانشجویی هویدا باشد

فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های دانشجویی هویدا باشد