مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20بين الملل

تحریم یا شوک های تحریمی؛ کدام برای کشور پرهزینه تر است؟


باید در صورت نتیجه بخش بودن توافق هسته ای، با استمرار تکیه بر توان داخلی و سیاست نگاه به شرق هزینه های برهم خوردن مجدد توافق به حداقل کاهش یابد و از مزایای رفع تحریم ها جهت استحکام توان داخل استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در اندکی ریال نسبت به دلار تقویت شد، همچنین نگاه از شرق که برداشته شد، هیچ، کاملاً به شرقی ها پشت شد و از توان داخل خود را بی نیاز دیدیم! اما مجدد با آغاز تحریم ها و ایجاد شک تحریمی جدید در اثر خروج آمریکا از برجام، ارزش ریال تا یک هشتم کاهش یافت و سختی های فراوان بر ملت تحمیل شد تا جایی که سلاح تحریم آمریکا به اذعان خودشان بدون فشنگ ماند.

حال در آغاز روند مجدد مذاکرات باید به این موضوع توجه جدی داشت، اگر چه به فرموده رهبر انقلاب، مذاکرات نباید فرسایشی شود، لیکن به فرموده ایشان  عجله نیز نباید کرد.

مذاکرات باید به نحوی اطمینان بخش پیش رود و سازوکار توافق به نحوی شکل گیرد که هزینه های برهم خوردن مجدد آن صرفاً متوجه ملت بزرگ ایران نشود.

ملت توان تحمل شک جدید تحریمی را ندارند اما توان عبور از تحریم های موجود را خواهند داشت.

باید اولاً در مذاکرات دقت لازم در این زمینه به عمل آید و ثانیاً در صورت رسیدن به توافق، با استمرار تکیه بر توان داخلی و سیاست نگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم یا شوک های تحریمی؛ کدام برای کشور پرهزینه تر است؟

تحریم یا شوک های تحریمی؛ کدام برای کشور پرهزینه تر است؟